Project details
Client
NIS A.D. Novi Sad
Category
Design, Digital, Integrisana kampanja
Na obroncima Nacionalnog parka ,,Fruška Gora“, nedaleko od manastira Jazak u Vojvodini, nalazi se prirodno izvorište pitke vode visokog kvaliteta koja nosi isto ime.
U skladu sa realizovanom ATL kampanjom/komunikacionom platformom – « Prirodno dobra, Jazak voda » – kreirali smo inovativnu web-prezentaciju sa ciljem predstavljanja porekla, kvaliteta i prirodnog okruženja u kojem ova voda izvire.
Svaki posetilac interaktivne web-prezentacije ima priliku da zakorači u svet Jazak vode i stekne uvid u različite vremenske faze u njenom nastanku: od praokena Tetis sve do sadašnjosti.
Ovo hronološko putovanje kroz vreme i prostor obogaćeno je pričom o netaknutoj lepoti Fruške gore, kao i prikazom celokupnog portoflija Jazak vode (obične, mineralne i funkcionalne vode).
Rezultat je više od 23.109 posetilaca u prvih 10 dana od lansiranja sajta.