Design, Dizajn ambalaže

    Molovin

Project details

Category

Design, Dizajn ambalaže

Molovin, malo selo na jugu Panonske nizije i obroncima Fruške Gore ima nešto zajedničko sa Pijemont regijom u Italiji, Bordoom u Francuskoj i drugim čuvenim „vinskim“ lokalitetima. Sva ova mesta povezuje 45. paralela za koju iskusni vinari tvrde da je zaista magična – i da iz vinograda koji nalaze na ovoj liniji uvek dolaze izuzetna vina.

 

Za potrebe istoimene vinarije kreirali smo vizuelni identitet kao i dizajn etiketa za nekoliko vrsta vina koje su odnedavno počela osvajanje nepca, srca i trpezarija hedonista.

 

Vizuelni identitet vinarije predstavlja stilizovan pogled na vinograde kroz čašu vina. Znak vinarije čini i štit, ali i srce puno strasti prema dobrom vinu. Dizajn etiketa za nove brendove ove vinarije realizovan je u modernom, minimalističkom stilu koji ih objedinjuje i čini prepoznatljivim na međunarodnom i lokalnom tržištu. Vina Inat i Princip su već ovenčana mnogobrojnim međunarodnim priznanjima, od kojih je najvažnija Decanter World Wine Awards u Londonu.

 

Projekat redizajna identiteta, kompletne knjige standarda i dizajna etiketa realizovan je tokom 2021. godine.

Share on
Previous

    Sa nama na putu
    kartica lojalnosti
    ATL kampanja

Next

    Prirodno dobra
    Jazak voda