Project details
Category
Design, Dizajn ambalaže
Molovin, malo selo na jugu Panonske nizije i obroncima Fruške Gore ima nešto zajedničko sa Pijemont regijom u Italiji, Bordoom u Francuskoj i drugim čuvenim „vinskim“ lokalitetima. Sva ova mesta povezuje 45. paralela za koju iskusni vinari tvrde da je zaista magična – i da iz vinograda koji nalaze na ovoj liniji uvek dolaze izuzetna vina.
Za potrebe istoimene vinarije kreirali smo vizuelni identitet kao i dizajn etiketa za nekoliko vrsta vina koje su odnedavno počela osvajanje nepca, srca i trpezarija hedonista.
Vizuelni identitet vinarije predstavlja stilizovan pogled na vinograde kroz čašu vina. Znak vinarije čini i štit, ali i srce puno strasti prema dobrom vinu. Dizajn etiketa za nove brendove ove vinarije realizovan je u modernom, minimalističkom stilu koji ih objedinjuje i čini prepoznatljivim na međunarodnom i lokalnom tržištu. Vina Inat i Princip su već ovenčana mnogobrojnim međunarodnim priznanjima, od kojih je najvažnija Decanter World Wine Awards u Londonu.
Projekat redizajna identiteta, kompletne knjige standarda i dizajna etiketa realizovan je tokom 2021. godine.