Nebojša Krivokuća
sumira utiske iz 2017.

Communis DDB

In Business Posted

Nebojša Krivokuća, Creative Director Communis DDB Beograd 

 

“It’s not how good you are, it’s how good you want to be!”

…ocena rezultata rada domaćih kreativnih agencija…Žiriranje na ovogodišnjem ‘Kaktus’ festivalu mi je pružilo dosta dobar uvid u kvalitete i kvantitet lokalnih dometa. Migracija ideja, budžeta, resursa i pažnje agencija i oglašivača ka digitalnim i BTL kanalima i dalje traje. Čini mi se kao da svi tragamo za aktivacijama koje nude neposredno iskustvo i kontakt sa brendom a pomalo zaboravljamo koliki uticaj klasični kanali i dalje imaju. Da ima hrabrosti i inovativnosti se najbolje vidi u digitalnim aktivacijama, u tom domenu se najčešće testira gde su granice. Od kampanja koje su obeležile 2017 koristim prostor da čestitam kolegama koje su radile na kampanji za VIP – ‘Neograničeno’: jasna ideja pretočena u spektakularno produciranu kampanju, to zaslužuje naklon.

…kreativni doprinos sopstvene agencije…Iza nas je dobra godina. Uradili smo nekoliko kampanja koje su nadmašile očekivanja, što je na kraju svega najvažnije. Za Heineken smo uradili i nešto što je ‘centrala’ prepoznala kao inovaciju. Po prvi put na našem tržištu smo za jedan pivski brend u Srbiji kreirali novi komunikacijski kanal i direktno ga uvezali sa prodajom, a to je bio Heineken Viber Public Account. Tom akcijom smo dokazali da je moguće uraditi nešto dobro i inovativno i za globalni brend. Radili smo neke inovativne stvari i za brendove iz Bambi portfolija, zatim na lansiranju Moja kravica Trougla; započeli smo saradnju sa Komercijalnom Bankom; bila je tu kampanja i za prijatelje iz udruženja NURDOR… sve to je ovu godinu učinili dobrom. Upravo pojačavamo kreativni tim sa ciljem da u 2018. budemo još bolji.

…uloga i značaj srpske kreativne scene u regionu…Izuzev nekoliko pojedinaca koji su ličnim napornim radom uspeli da postanu ili ostanu uticajni i važni u regionu – mislim da smo generalno u ulozi statiste-sa-jednom-rečenicom. Toliko smo značajni. Ali to nije krivica samih kreativaca već niza faktora na koje ne možemo da utičemo.

…svetske kampanje iz 2017 koje su privukle vašu pažnju…Trend ‘good cause’ kampanja je u potpunosti zavladao. Burger King je zanimljiv primer. Heinekenova „World Apart“ takođe. Čak i onaj šašavi „Dating Wall“ koji je Delta Airlines uradila u saradnji sa Tinderom – sve to dokazuje da su brendovi potpuno osvestili moć koju imaju i počeli su da je koriste za uticaj na našu svakodnevicu provocirajući na razmišljanje o temama koje izlaze iz domena oglašavanja, odnosno ‘reklame’. Još jedna kampanja mi je privukla pažnju: „Marmite Gene Project“, to je izuzetno duhovito realizovano.

…praznične želje & čestitke kolegama i oglašivačima…Poslužiću se naslovom sjajne knjige Pola Ardena: „It’s not how good you are, it’s how good you want to be“. Samo hrabro i samo napred.

0 Comments

Leave a Comment