Viber je super, ali Viber nisu samo stikeri

Communis DDB

In Design Posted

Sa gotovo pet miliona aktivnih korisnika u Srbiji, Viber danas predstavlja servis sa ozbiljnim marketinškim potencijalima. Pa ipak, osim stikera i javnih ‘chat’ grupa, retke su domaće kampanje koje koriste ovaj vid komunikacije prema korisnicima. Zašto je to slučaj? O ovoj temi porazgovarali smo sa Leom Stanković iz agencije Communis DDB koja se nedavno našla među finalistima Somo Borac nagrada.

Sa gotovo pet miliona aktivnih korisnika u Srbiji, Viber danas predstavlja servis sa ozbiljnim marketinškim potencijalima. Pa ipak, osim stikera i javnih ‘chat’ grupa, retke su domaće kampanje koje koriste ovaj vid komunikacije prema korisnicima. Zašto je to slučaj? O ovoj temi porazgovarali smo sa Leom Stanković iz agencije Communis DDB koja se nedavno našla među finalistima Somo Borac nagrada.

 

 

Bilo da igrate za Viber ili Vajber tim, nema sumnje da je chat aplikacija osvojila

https://www.youtube.com/watch?v=SPxwrR6Vleo

 

Srbiju svojim lokalizovanim pristupom i partnerstvima sa domaćim telekom operaterima. Ruku na srce, mladi danas koriste i mnoge druge aplikacije za dopisivanje – ali jedan je app koji koriste vaša tetka i vaša baba. A taj app je upravo Viber. Još otkako je japanski Rakuten kupio Viber za 900 miliona dolara, servis broji konstantan rast pri čemu samo u Srbiji beleži skoro 5 miliona aktivnih korisnika!

Potencijal ovog servisa prepoznali su brendovi u Srbiji – ali čini se ponajviše u vidu kreiranja javnih chat kanala ili stikera. Sa druge strane, chatbotovi postaju sve popularniji, dok je ovog podatka svestan i Viber koji je pre nešto manje od godinu dana lansirao i prve komercijalne chatbotove.

Povećanje prodaje od 29% uz Viber?

Među brendovima koji su prvi iskoristili nove mogućnosti koje Viber pruža našao se Heineken tj. agencija Communis DDB koja je za potrebe aktivacije tj. realizacije nagradne igre kreirala unikatnog chatbota na čija su pitanja učesnici mogli da odgovaraju – učestvujući tako u velikom takmičenju čiji je pobednik dobio put na finale UEFA Lige šampiona u Kardifu.

0 Comments

Leave a Comment