Communis DDB i Heineken Srbija
Finale nagrade SoMo Borac 2017

Communis DDB

In Uncategorized Posted

Kompanija HEINEKEN Srbija i agencija Communis DDB zasluženo su se našli u finalu nagrade SoMo Borac na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju, u takmičenju koje prepoznaje najbolje radove u regionu iz digitalnog sveta

Heineken® je prvi pivski brend u Srbiji koji je preko Viber javnog naloga započeo novu eru komunikacije sa potrošačima ali i iskoristio sve mogućnosti koje nudi ova platforma pa je tako sa agencijom Communis DDB kreirao prvog Viber chat bota u Centralnoj i Istočnoj Evropi za potrebe nagradnog konkursa, u okviru Heineken® kampanje UEFA Champions League.

Izuzetni rezultati ove kampanje i broj onih koji su se putem Vibera takmičili za veliku nagradu koju je Heineken® pripremio za gledanje finalne utakmice ovog prestižnog takmičenja, uverili su nas da je ovaj kanal idealan za brend s obzirom da se radi o aplikaciji koju je instaliralo preko 80% korisnika pametnih telefona.

https://youtu.be/A2_Izj7fubU

U više nego zabavnom videu svi učesnici nas vode kroz etape ovog inovativnog i pionirskog iskoraka jednog brenda na novu teritoriju.

0 Comments

Leave a Comment